Energi af malerrester

17. april 2011

Oprydning i malingresterI dag var en dejlig forårsdag på Bornholm, og jeg kunne mærke at der skulle lidt oprydning på programmet.

Oprydning giver mig god energi, og der er altid et sted som trænger.

Snart er det tid til at smøre havemøblerne og male vinduer på de mest udsatte steder, så jeg skal snart ud og købe maling og træbeskyttelse.

Derfor var det en god ide, syntes jeg, at rydde op i skuret hvor malerresterne har deres eget skab.

Efter at have tømt skabet, var der en frisk hylde til klude og pensler og en hylde til rensebenzin og terpentin.

Malerresterne blev alle checket, og de som var indtørrede eller rådne blev sat bag i bilen. Resten kom tilbage på en hylde, i rigtig pæn orden :o)

På vej hjem fra containerpladsen, hvor malerresterne blev afleveret, var jeg en smut i Netto, hvor det viste sig at der var træbeskyttelse på tilbud i denne uge.

Det var hurtig at slå til da jeg vidste, at jeg ikke havde noget træbeskyttelse på hylden.

Skriv et svar

